Businesscoach en bedrijfskundig advies voor zzp'ers

Businesscoach_bedrijfskundig_advies_zzpers_karin_hornstra

Een uurtje businesscoaching zonder vastigheid

Heb jij behoefte aan (af en toe) een uurtje sparren over jouw bedrijf, jouw strategie, jouw probleem?

Dat kan en dat regel je snel en simpel. 

Na je betaling ontvang je van mij een vragenlijst waarin je je probleem of vraag duidelijk schetst.

Ik verdiep me in jouw bedrijf en je vraag en ben anderhalf uur je vraagbaak, sparringpartner en bedrijfskundig adviseur. Je plant zelf een afspraak met me in via de link die je van me ontvangt.

En als ik denk dat ik je niet kan helpen? 

Dan laat ik je dat binnen een dag weten en dan stort ik het betaalde bedrag direct terug. 

 

Businesscoach_lange_periode_karin_hornstra

Businesscoaching en advies voor een langere periode

Heb je behoefte aan een langere periode individuele Business coaching en bedrijfskundig advies? Zonder dat je mee moet doen met een groepsprogramma met veel lessen die je al lang hebt geleerd? 

Ik vertel je dan graag meer over mijn aanpak in een persoonlijk gesprek waarin we kijken naar jouw bedrijf en je vraagstuk.

Als we samen tot de conclusie komen dat ik je kan helpen, dan kun je een keuze maken uit een traject van een maand, drie maanden of een half jaar.

Uur

225
excl. BTW
  •  

Maand

600
excl. BTW
  • Adviesgesprekken via Zoom
  • Zelf je afspraken inplannen in mijn agenda
  • Whatsapp, Signal of Slack voor je vragen tussendoor

3 Maanden

1479
excl. BTW
  • Adviesgesprekken via Zoom
  • Zelf je afspraken inplannen in mijn agenda
  • Whatsapp, Signal of Slack voor je vragen tussendoor
  • Mogelijkheid om live in de Eese bij Steenwijk af te spreken

6 Maanden

2749
excl. BTW
  • Adviesgesprekken via Slack
  • Zelf je afspraken inplannen in mijn agend
  • Whatsapp, Signal of Slack voor je vragen tussendoor
  • Mogelijkheid om live in de Eese bij Steenwijk af te spreken

Waar kan ik je bij helpen

Mijn klanten willen iets binnen hun bedrijf veranderen. Meestal zit daar een droom, een verhaal of ‘pijn’ achter. Ze willen graag minder werken, meer tijd voor leuke dingen, meer verdienen, andere klanten of werken zonder stress. Ik help ze met het doorvoeren van veranderingen binnen het bedrijf waardoor ze een fijner leven krijgen. 

Ik heb me gespecialiseerd in het ontwikkelen van verdienmodellen. Dat kunnen online verdienmodellen zijn waardoor je je kennis op een andere manier met je klanten gaat delen, maar het kan ook dat bedrijf in het buitenland zijn, die droom die je gaat verwezenlijken.

Leeromgevingen, online trainingen, webinars, live online training tools, ik werk hier al bijna 10 jaar mee, probeer veel uit, test, adviseer mijn klanten en help als ze een keuze hebben gemaakt. 

Marketing, mijn ervaring is dat je als online ondernemer een groot deel van je tijd met marketing bezig moet zijn. Ik heb me daar (noodgedwongen) in gespecialiseerd en help klanten regelmatig met advies en uitvoering. ‘

Greenhabit, vitaliteit voor bedrijf en ondernemer

Businesscoaching voor bedrijf en ondernemer

Een vitaal bedrijf heeft vitale medewerkers nodig.

Ik merkte steeds vaker dat klanten bij me komen met belemmeringen die weinig (of toch wel?) met hun bedrijf te maken hebben. Ze hebben moeite met het maken van keuzes, het plannen en worden gek van alle mogelijkheden die ze op internet en social media voorbij zien komen. Hierdoor blokkeren ze en komen niet verder. 

In 2021 ging ik een samenwerking aan met Greenhabit waardoor ik gebruik mag maken van de lifestyle game die in kleine stapjes een blijvend einde maakt aan vele belemmeringen. Het programma ‘Vitaal Veranderen’ is een oplossing voor veel van mijn klanten.

Wat vinden klanten van Karin

"De reden dat ik voor jou als business coach gekozen heb is dat je nuchter en to the point op mij bent overgekomen. Geen beloften die je niet kunt waarmaken, geen - “gouden bergen “ - verhaal, maar eerlijke en directe feedback"

Je hebt me geleerd hoe ik focus breng in mijn propositie en de daarbij behorende digitale uitingsvormen. Voor mij als creatieveling met een teveel aan ideeën was dat een aardige klus. De fear of losing out, speelde daarin een grote rol. Je hebt me laten inzien dat focus en richting voor mij en mijn doelgroep duidelijkheid geven.

Je hebt me laten inzien dat bescheidenheid een goede digitale profilering in de weg staat, Het is een noodzaak om zichtbaar te zijn, ook online.